Xa se mantén ela sola

E vai outra de hospital. O paciente operase dunha hernia inguinal.Él, ten 60 e pico anos, pero aínda se conserva ben, e a ilusión vive, e  responde si fai falta, según dí él.

Está nervioso, e a primeira vez que vai a quirófano, e non as ten todas consigo, aínda que lle dixeron que esa operación era un lixo, claro que, coma en todo podía haber complicacións. Fora mellor que calaran, pois así o home estaba mais ou menos tranquilo, pero nada, o médico explicou todo, agora xa non hai segredos profesionales.

Pero antes de entrar hai que preparala zona e darredor. Desinfectar, e depilar para previr posibles infeccións. Todo correcto, pero o problema foi que chegou unha mociña moi ben feitiña.

Non o podía creer, non lle  podían mandar un enfermero?, nestes casos sempre era mellor, pois aínda que dentro o iban ver desnudo… prefería que non fose unha muller e encima nova. Dios que calvario, pero … ahora non había nada que facer, él, non mandaba nada, así que tocaba estar quietiño e caladiño. Empezou a sesión de depilación, e a enfermera víase con moita maestría, collía o aparato reproductor e poñíao pa esquerda, pa dereita, pa un lado, po outro, pra deixar todo limpiño ca cuchilla, había que ir con moito coidado, non fora ser que o cortara. Pero claro tanto meneo…  cedo ou tarde, algunha consecuencia tiña que ter.

Uuuuuyyyy, o home empezaba a sudar, aquelo, iba de mal en peor!Pero faltaría moito pra acabar? Non quería decir nada, pero o tema subía solo, e non o podía evitar, que vergonza! Así que non tuvo máis remedio que decir as palabras mágicas:

РTranquila, podelo deixar, que xa se mant̩n sola!!!

Aiiii! que mal me sentín, púxenme rojo coma un tomate, e ela non paraba de rir. Si soupera que quentura tiña eu, bueno,  intuía, porque  eu, non o podía esconder!

Desde logo, que apuros se pasan nesta vida. Qué sofocos pasei! Menos mal que entrei rápido para quirófano e alí xa me pasou. A verdade e que a … ejem, e unha impresentable, non me ten respeto ningún. Manda sempre ela, eu solo lle sirvo para que vaia colgada. Bueno, hai que se conformar co que hai.

Amigos, coidado nestas situacións, non son agradables, e un, non e de pedra. Claro elas como as ven todos os días, xa non lle topan mérito, pero nós… mi madriña, qué ilusión!! E de esto, e do que se vive! Así que hai que aproveitade, e vivide  a vida, que e unha sola.

2 comentarios en “Xa se mantén ela sola

    1. Pero sí eu son tranquiliña! E o noso protagonista, o que se alterou! O pobre do home, a unha certa edad, xa se sabe… alterase un. E eso que iba para quirófano. Eu sólo transmito o que me contaron, para prevenir os posibles pacientes. Xa ves que este non e un conto de noviños. O da minga sinverguenza sí e novo, e tamén o escribo para que sirva de ejemplo para as outras mingas, ja, ja,! bicos. estou q non podo co cú.

Deixar un comentario